marți, 1 octombrie 2013

“Desertul invingatorului”

Salut initiativa Bucatareselor vesele de a lansa o provocare tuturor celor ce doresc sa sustina  Asociatia Little People, organizatie non-profit unde un grup de temerari care au iesit invingatori in lupta cu cancerul inteleg sa sustina zilnic copiii afectati de aceasta boala. Ei le ofera suport psihic, incurajindu-i prin exemplul propriu sa fie increzatori in sansele de a dobori boala prin curaj, perseverenta si speranta.
In semn de solidaritate cu tinerii temerari si pentru sustinerea lor, Bucataresele vesele invita sa li se alature pe toti cei ce inteleg importanta simbolicei actiuni pregatind intr-o maniera proprie “Desertul invingatorului” conditia principala fiind ca sa se respecte culoare galbena.
M-am alaturat cu mare drag proiectului din respect pentru tinerii luptatori, cu speranta ca mica mea contributie va conta cumva in aceasta “competitie” nedreapta in care sint angajati multi copii nevinovati.
Puteti si voi sa participati cu un desert pana diseara la ora 23.59 trimitind fotografiile voastre la adresa de mail:  bucatareselevesele@gmail.com . Toate fotografiile se vor aduna si vor fi trimise fundatiei maine, urmind ca ele sa fie prezentate copiilor asa incit ei sa inteleaga ca nu sint singuri in fata suferintei.


“Pretuiti viata si micile bucurii ce ni le ofera , ganditi-va ca poate cei de langa noi nu sunt atat de norocosi si ca sta in puterea noastra sa le fim alaturi.”





Eu am ales o varianta personala pentru Leul invingator pregatind mici gustari sanatoase care, sint sigura ca ar fi pe placul multor copii.
Am decupat din felii de piine de toast baza pentru capul leului apoi le-am prajit in sandwich maker.
Am intins un strat de unt de casa deasupra, decorind apoi cu marmelada de casa din gutui.

Pentru ca mie imi pasa, chiar daca nu sint niste lei prea elaborati, ma alatur campaniei.

4 comentarii:

  1. Simpatici leutii tai, dulci si frumosi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Florentina,

    Te contactez in numele agentiei Graffiti PR si al Asociatiei Little People Romania pentru a-ti multumi ca ai sustinut cauza Temerarilor!

    Leul tau Curajos a adus zambetul pe buzele viitorilor Temerari si ne-a ajutat sa transmitem povestea si lectia lor de viata!

    Te invitam sa urmaresti in continuare pagina de Facebook a Asociatiei si speram sa mai colaboram pe viitor pentru proiecte cel putin la fel de frumoaseJ

    Multumim,
    Asociatia Little People Romania si Graffiti PR

    RăspundețiȘtergere