marți, 21 februarie 2012

Rulouri cu cirnaciori

... Continuare

Variatiuni pe aceeasi tema: aluat frantuzesc cu cirnaciori.
Un aperitiv cu o valoare energetica ridicata ce poate face parte dintr-un meniu festiv, comod de servit la un picnic, si in mod sigur tentant in cutia cu pachetelul scolarului.



Am intrebuintat:
- 1 pachet foietaj din comert
- 10 cremwursti
- 1 ou
- o lingura seminte de susan

Se decongeleaza foietajul la temperatura camerei.
Se imparte in patru foaia dupa care se taie in fisii (eu le-am portionar cam la 1,5 cm latime). Se taie cremwurstii in bucati potrivite (doua sau trei bucati - depinde de marime),

apoi se infasoara pe rind in fisiile de aluat, putin in diagonala, avind grija ca sa suprapunem putin marginea fisiei.
Se aseaza in tava pe hirtie de copt, se ung cu ou apoi se presara seminte de susan (sau mac).
Se introduc in cuptorul pe care l-am incalzit din timp la circa 220 de grade.
Se coc aproximativ 30 de minute, rulourile devenind aurii iar cirnaciorii sint putin crocanti la capete.


3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Am tot incercat diverse foietaje din comert insa, am ales marca "Linco" pentru ca mi se pare ca utilizeaza o reteta constanta. Cu celelalte am tot avut surprize.
      Multumesc pentru interesul acordat blogului, ma bucur ca m-ai vizitat si te mai astept.
      O zi buna!
      P.S. Oricind cu alte lamuriri.

      Ștergere