miercuri, 11 ianuarie 2012

Rulouri cu bacon si cascaval

Imi place mult chefirul. Mai ales cind ai alaturi si covrigi calzi.
Dar eu nu am avut aseara covrigi si atunci m-am gindit sa prepar citeva pateuri cu aluat fraged.
Am avut la indemina insa si bacon si cascaval, ceea ce mi-a oferit posibilitatea, prin combinarea lor, sa obtin niste apetisante rulouri.


Nu necesita prea mult timp de pregatire, nefiind o reteta complicata, ba, chiar, as numi-o improvizatie.

Am folosit:
- 1/2 foaie de aluat foietaj
- 8 feliute fine (stravezii) de bacon
- 50 gr cascaval
- o lingurita seminte de chimen
- un galbenus de ou (pentru uns)

Am intins foietajul pe masa de lucru, apoi am asezat una linga cealalta feliutele de bacon, ca in imagine.


Am dat pe razatoarea mare cascavalul dupa care l-am imprastiat peste sunca.


Dupa aceea am presarat chimenul pe toata suprafata.


Am infasurat foaia sub forma unui rulou.


Am dat ruloul la rece pentru aproximativ 15 minute apoi l-am taiat in bucati egale pe care le-am asezat intr-o tava pe foaia de copt.
Cu o pensula am uns cu galbenusul frecat cu un virf de cutit de sare dupa care am presarat seminte de chimen.


Am pus tava in cuptor si dupa vreo 30 de minute, cind au capatat o culoare aurie, au fost gata.


Se consuma dupa ce s-au racorit putin.
O combinatie perfecta.

6 comentarii:

  1. e o nebunie !! cred ca le-a batut vantul ! dar as vrea sa stiu, oare nu se scurge cascavalul topit din ele in tava cand se coc ??/ ca ar fi pacat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, mai intii iti multumesc pentru vizita si apreciere.
    In legatura cu cascavalul, ei bine, curge el putin dar nu se imprastie si nu se iroseste.
    Si apoi, nimic nu e perfect.
    Merita sa incercam pina ne iese bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc ptr. raspuns si imi place numele tau- KYRA e aparte !

    RăspundețiȘtergere
  4. mâine le încerc și eu :)
    par a fi o gustare foarte ușoară

    RăspundețiȘtergere
  5. Exact asa i-a servit si Cristi azi , cu o cana de chefir facut in casa . S-a declarat pe deplin multumit :).
    Kira , noi iti multumim de reteta !

    RăspundețiȘtergere