miercuri, 8 ianuarie 2020

Tort Lego friends - Mia la Polul Nord

Nu stiu pana la ce varsta nepoata mea imi va comanda torturi tematice insa, cu ocazia implinirii celor sapte ani nu putea fi altceva decat un tort cu tema Lego friends, Mia fiind personajul principal.
Pasionata de povestile pe care le poate alcatui cu piesele lego si in scrisoarea catre Mosul a inclus o cerere pentru inca un joc, pe care, imediat ce Mosul i l-a lasat langa brad, s-a si apucat sa il asambleze.
Ca sa ii fac o bucurie si sa o surprind am alcatuit minimalist o poveste de iarna cu Mia la Polul Nord completand decorul cu un igloo din piese lego si doi pinguini jucausi.
Desi imi sugerase personal ca i-ar placea ca tortul sa o includa pe Mia, surpriza a fost totusi maxima.


Nu stiu cat de reusit este personajul dar bucuria copilului m-a coplesit iar admiratia ei pentru realizare mi-a mangaiat orgoliul artistic.

Blat pandispan cu cacao si coaja de portocala confiata
Crema de ou cu ciocolata neagra si unt
Topping de bergamota confiata






Papusa noastra, iti dorim o copilarie fericita pe care noi si parintii tai ne vom stradui sa ti-o oferim.
Sa fii desteapta, buna si vesela, sa iti indeplinesti tot ce iti propui, sa mergi hotarata pe drumul tau si sa nu lasi nimic sa iti puna piedici in cale.
Noi vom fi mereu alaturi de tine sa te iubim.




La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu