vineri, 25 noiembrie 2011

Salata de hamsii

Am descoperit intr-un raft de supermarket un produs pe care, privindu-l, mi-l imaginam preparat intr-un singur fel. Erau hamsii in ulei.
Frumos aliniate si curatate ma imbiau sa le cumpar. Ceea ce am si facut. Si nu am gresit facind-o.
Pentru ca salata pregatita a fost grozava.

Merge cu un paharel de tuica de casa (tzipuro) in serile reci de iarna.

Am folosit o cutie de hamsii - cca 200 gr, curatate, marinate si conservate in ulei.
O ceapa mare rosie, oregano
100 grame masline kalamata
Doua linguri otet, doua linguri ulei de masline.

Am taiat ceapa melcisori subtiri.
Am scurs hamsiile si le-am pus intr-un castron adaugind ceapa, maslinele si presarind oregano deasupra.
Am pus uleiul de masline si otetul si am amestecat combinind bine toate aromele.

Un comentariu:

  1. Delicioasa salata... iar hamsii in ulei sint o minune... cel putin eu nu le rezist... Sigur am sa o fac si eu... Multumesc pentru reteta !

    RăspundețiȘtergere