luni, 9 ianuarie 2012

Cosulete cu pasta de peste

Imi place tare mult pasta de peste.


De aceea am mereu in frigider ceva conserve de peste in ulei.
Produsul preferat este insa conserva de sardine baltice in ulei King Oscar.
Din oferta magazinelor de la noi.
Am folosit:
- 2 conserve de sardine in ulei
- 100 grame unt sarat (President)
- doua linguri zeama de lamiie
- sare, piper - dupa gust

Le-am pus pe toate in mixer amestecindu-le pentru aproximativ 5 minute, asa incit am obtinut o pasta omogena si aromata, suficient condimentata.

Pentru faptul ca de data aceasta pregateam pasta pentru o masa de sarbatoare, mi-a venit ideea sa le prezint un pic mai special.
Asa ca, am taiat citeva patratele din aluat de foietaj cu care am captusit bine citeva forme de briose.
Le-am copt in cuptor si am obtinut niste cosulete apetisante numai bune de umplut cu delicioasa crema.
Am umplut poche-ul cu crema si am decorat cosuletele obtinind un minunat platou cu un aperitiv gustos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu