luni, 14 martie 2016

Tort naked cu fistic

Am început să-ți caut ochii nestiind prea bine ce cautam.
Mi-am furisat privirea incercind sa-ti gasesc frinturi de zâmbete pe la colțul gurii fara sa stiu de ce.
M-am surprins tremurind fara sa fiu bolnava cind te aflai in preajma si eram nedumerita.
Apoi a fost mingiierea.
In spatiul strimt mi-ai facut loc linga tine.
Mi-ai cuprins umerii cu bratul si m-ai tras mai aproape.
Simteam in piept un galop nebun si auzeam un ecou.
Era galopul inimii tale.
Cind mi-ai luat mina in mina ta am stiut ca va fi pentru totdeauna.
Cu primul sarut mi-ai transformat sufletul in portativul iubirii pe care insirai note calde de stele.
Ne-am indragostit nebuneste.
Eram o singura fiinta, trupuri legate de cea mai pura iubire.
Furtuna de sentimente ce agita valuri uriase de emotii.
Am conturat un vis comun pentru viitorul nostru si l-am transformat in realitate.
Am pus pas linga pas, unul al tau si unul al meu, iubirea mea linga iubirea ta, si am batut o carare numai a noastra.
Ne-am creat un Univers doar pentru noi si am adus in el copii si nepoti.
S-au amestecat pe cerul nostru si soare, si nori.
Au fost si zile ploioase ce asteptau sa le inseninam.
Am facut-o si ne-a reusit!
Si, cum spunea Octavian Paler ca "Cea mai mare fericire, dupa aceea de a iubi, este sa-ti marturisesti iubirea.", iti spun ca „te iubesc si te voi iubi toata viata, iar daca si dupa moarte oamenii iubesc, atunci te voi iubi pentru totdeauna”. (Dante Alighieri)

La multi ani iubirea mea!



- Blat genoise cu mahlab
- Crema cu unt, ciocolata alba Milka, crema de brinza Philadelphia, frisca si pasta de fistic
- Decor: boboci de trandafir

Blatul Genoise
- 8 oua
- 250 grame zahar
- 250 grame faina
- 60 grame unt

Pregatim intii un vas cu apa pe care il punem pe foc.
Intr-un castron spargem ouale si adaugam zaharul
Batem putin cu mixerul pentru omogenizare apoi mutam vasul deasupra celui in care fierbe apa.
Continuam sa mixam pina ce amestecul isi dubleaza volumul si se transforma intr-o masa spumoasa (aproximativ 12minute).
Indepartam vasul de pe sursa de caldura si continuam sa amestecam cu mixerul pina ce se mai racoreste compozitia.
Cernem faina si o adaugam treptat in masa spumoasa amestecind cu o paleta, cu miscari usoare pentru a pastra aerul din compozitie.
La sfirsit adaugam in fir subtire si untul topit amestecind tot cu paleta pina la incorporarea completa si uniforma.
Tapetam forma cu fund detasabil cu hirtie de copt si turnam aluatul.
Lovim usor tava de blatul mesei pentru asezarea compozitiei apoi o introducem in cuptorul preincalzit si coacem la 180 - 200 de grade Celsius pentru maxim 30 de minute (pina trece testul cu scobitoarea).
Se scoate pe un gratar si se lasa sa se raceasca bine inainte de a-l taia. (eu l-am lasat de pe o zi pe alta)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu