miercuri, 10 septembrie 2014

Cocktail orangino (πορτοκαλαδα)

Cum sa intimpini oaspetii la nunta intr-un mod cit mai placut cu putinta, intr-o zi de inceput de vara dar, chiar si asa, foarte calduroasa?
Aceasta a fost intrebarea pe care ne-am pus-o inaintea fericitului moment ce urma sa aiba loc in viata fiicei mele celei mici.
Am gasit repede solutia, gindindu-ne la o bautura racoritoare dar si care sa binedispuna oaspetii, pregatindu-i pentru o petrecere de neuitat.
Un cocktail cu suc natural de citrice.


Nu ma innebunesc dupa bauturile alcoolice dar pentru ca am avut totul la indemina, am preparat un astfel de cocktail combinind aroma portocalelor proaspat stoarse cu un lichior Disaronno.
Iata ce a iesit:


Pentru pregatirea lui am folosit:
- 50 ml lichior Disaronno
- sucul de la 2 portocale mari
- 1/2 portocala feliata
- 50 ml apa tonica

Dupa ce am stors cele doua portocale am pus sucul rezultat in pahar apoi, am feliat 1/2 de portocala in feliute de aproximativ 5 mm grosime impartindu-le in sferturi si le-am adaugat in pahar.
Am turnat cu o masura 50 ml lichior Disaronno, cu o aroma inconfundabila de migdale, dupa care am completat cu apa tonica.
Nu a fost nevoie sa amestec pentru ca apa tonica si-a facut "treaba" acidulind bautura usor si combinind aromele.
Sa va spun un secret: puneti paharele in frigider pentru 10 minute inaintea pregatirii acestui cocktail.
Mi-a facut placere sa retraiesc momentul in care copiii mei, miri si nasi, au ciocnit impreuna pentru un inceput de drum fericit.


Incercati-l, nu pierdeti nimic, dar sigur veti cistiga o experienta placuta.

2 comentarii: