sâmbătă, 25 februarie 2012

Banana bomb

Si daca e sa ne facem de cap, ca asa spune traditia de Lasata Secului, de ce sa nu pregatim un cocktail sa ne binedispunem?
Asaa, mai de fitze.

Dind cautare "pi net" dupa Kahlúa am gasit pe un blog (vezi link: http://cocktailpuppy.blogspot.com/2010/09/banana-bomb.html) urmatoarea reteta pentru care aveam toate ingredientele.
Deci, de ce nu? Banana Bomb, sa fie.


Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
- o masura vodka Stolichnaya (50 ml - am utilizat eu)
- o masura crema de banane (masura mea a fost o banana pasata)
- o lingura smintina
- doua linguri lichior Kahlúa (un lichior cu aroma de cafea mexicana)


Intii am pasat banana pina am obtinut o crema fina careia i-am adaugat smintina si lichiorul, omogenizind totul. Am pus amestecul intr-un shaker si am turnat si vodca. Am inchis bine si am agitat putin energic astfel incit toate ingredientele sa se combine perfect.
Pentru ca am modificat putin reteta adaugind mai mult de o masura crema de banane si deci rezultind o cantitate putin mai mare de cocktail, si mai ales pentru ca nu am avut pahar de Martini, am folosit un pahar de racoritoare.
Dar rezultatul a fost totusi de efect dupa ce am decorat cu felii de banana.
Si apoi, aspectul ca aspectul, dar cocktailul a fost super.
Il pot consuma si doamnele fara grija, sigur le va fi pe plac.

Un comentariu:

  1. Am luat Kahlua, n-am vodka, dar voi incerca si fara :P.
    O sa inchid ochii si o sa ma poarte in concediu si iti voi multumi pentru idee :)

    RăspundețiȘtergere