vineri, 12 aprilie 2013

Tort Minnie pentru Amalia

Blat pufos de pandispan insiropat cu sirop din compotul de piersici
Prima crema: ciocolata alba cu crema de ou si frisca si toping de piersici
Crema a doua: mouse de piersici cu frisca
Crema tampon: crema de unt cu caramel

Acum citeva minute am primit un telefon de la o fetita dragalasa care miine implineste trei ani.

Amalia

M-a facut sa lacrimez de emotie cind mi-a spus ca este foarte fericita pentru ca i-am facut tort.
Un tort cu personajul ei preferat: Minnie.




Pentru mine este o experienta noua si traiesc o mare bucurie de fiecare data cind vad luminitele din ochii prichindeilor atunci cind le ofer surprize dulci.
Si cum am ceva nepoti voi avea numeroase ocazii sa mai "torturez".

P.S. Nu fiti foarte critici. Sint doar o incepatoare ambitioasa.

Am primit si eu o portie din tortul Amaliei. Iat-o:

4 comentarii:

  1. F frumos .Multumim ! Amalia sta cu capusorul in frigider , nu poate sa se dezlipeasca de minunatie !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca nepoti sunt cei mai severi critici la dulciuri. Arata superb... pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Kyra, arata minunat. Nu avea emotii, este foarte reusit!!!

    RăspundețiȘtergere