miercuri, 10 octombrie 2012

Crema de conopida cu maioneza

.......
Continuare la povestea conopidei.
Profitind de faptul ca frumusetea de conopida nu era tocmai mica, am impartit-o in doua dupa fierbere si am preparat si o crema cu maioneza.
Fina, cremoasa, usor picanta, este salata potrivita in orice ocazie.
Ca sa nu mai lungesc vorba, voi ilustra mai jos ce am obtinut, un aperitiv tartinabil, delicios in  combinatie cu pesmet:



 Dupa ce s-au racit, am rasturnat buchetelele de conopida intr-un vas si le-am strivit bine, bine cu furculita. Am pus compozitia obtinuta intr-un tifon si am stors bine, indepartind lichidul din leguma. Rezultatul? O pasta compacta pe care am asezat-o intr-un castron.

Apoi am dat pe razatoarea mica doi catei de usturoi, am adaugat un virf de cutit de sare, frecind cu citiva stropi de ulei de masline pina am obtinut un mujdei legat.

Am subtiat usor mujdeiul adaugindu-i o lingura de smintina dulce.

Adaug peste pasta de conopida usturoiul smintinit apoi condimentez usor cu ceva piper macinat si pun mot doua linguri mari de maioneza pregatita din timp.

Imprietenesc usor totul, amestecind cu grija, pina omogenizez compozitia. Si gata.

Apetisanta, nu-i asa?



3 comentarii:

  1. Imi place tare mult, vin sa iau micul dejun la tine! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, ti-am pregatit o surpriza: te astept cu o briosa cu serbet si un café frappé.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu aduc o paine maaare si vin imediat la masa,altfel risc sa mor de pofta.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere